Behind the scenes - Roy Cari Makan di Restoran D'Teratak Desa

Leave a Comment
Alhamdulillah syukur. Sambutan cukup menggalakkan selepas Roy datang ke Restoran D'Teratak Desa, Seri Manjung. Memanglah gulai kawah kambing laku keras! Ramai juga orang Manjung yang tak tahu kewujudan restoran ini.




Begitulah bila berniaga, kena sentiasa usaha untuk mempromosi dan memperkenalkan restoran kepada lebih ramai orang. Masakan pula kena maintain sedap setiap hari, manakala layanan kepada pelanggan juga kena tip top! Setuju kan?

Setakat hari ini review dan feedback dari pelanggan Restoran D'Teratak Desa amatlah positif. Malah tidak ketinggalan mereka memuji kebaikan tokey kedai iaitu Puan Norida Mohammad yang suka bagi diskaun.. Kira cincai ajelah! Setiap hari Jumaat pula dihidangkan tembikai di atas meja untuk pencuci mulut selepas menjamu selera. Untunglah orang Seri Manjung!

Saya nak kongsikan gambar-gambar sebalik tabir rakaman segmen Roy Cari Makan tempohari.



Satu hal yang saya cukup kagum dengan Roy ialah kreativiti dia. Tahu aje dia menyusun hidangan dan merencana babak demi babak secara spontan dalam minda. Berbakat sungguh!











Dari jam 11am hingga hampir 4pm barulah semua urusan selesai di Restoran D'Teratak Desa. Semoga restoran ini terus maju dan sentiasa menghidangkan masakan lazat buat orang Seri Manjung dan sekitarnya.

Dan saya cukup bangga dan hormat dengan warga Manjung secara keseluruhannya, mereka sungguh supportive dan sporting. Saya pasti kembali lagi ke Seri Manjung!



Ini pula screenshot untuk posting saya tentang gulai kawah kambing di Facebook. Dalam tempoh 11 jam sahaja ia perolehi lebih dari 600 like dan 83 share manakala terdapat hampir 100 komen yang bertanya serta tag kawan-kawan mereka. Ini adalah BONUS buat Restoran D'Teratak Desa :)

Dah baca artikel tentang Gulai Kawah Kambing terbaik di Seri Manjung? Klik sini ya.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment