Iftar eksklusif di Cassa Detik berikan pengalaman berbeza!

1 comment
Ketibaan Ramadhan setiap tahun sememangnya dinantikan. Ianya adalah bulan ibadah yang menjanjikan pahala yang berlipat ganda. Setelah seharian berpuasa, waktu berbuka memberikan ruang untuk keluarga duduk semeja menjamu juadah bersama-sama.



Ada yang memilih untuk masak sendiri dan ada yang lebih selesa untuk ke restoran dan hotel. Kali ini apa kata anda ke Cassa Detik untuk menikmati pelbagai jenis juadah lazat yang tersedia. Kampung style buffet menjadi tema tahun ini.

Tidak ketinggalan juga pihak korporat dan juga organisasi syarikat menganjurkan majlis berbuka untuk meraikan kakitangan dan tetamu yang ada.

Untuk tempahan sila hubungi Cassa Detik di talian 017-680-1336 atau 012-360- 5416
















Cassa Detik captures the true essence of malay tradition with a warm ambiance offering the ultimate destination for an unforgettable Ramadhan experience.

From sumptuous kampung style buffets to mouthwatering desserts – Cassa Detik is the ideal place to break your fast and spend your evenings with family and friends during the holy month.

Enjoy a family-friendly Iftar with a lavish buffet spread for only RM65/pax for adult and RM32/pax for kids. FREE to kids below 5 years old. Suitable for corporate iftar events and suchs.


Contact: 

Book now, call 017-680 1336 or 012-360 5416

Testimonials:

The best place to have an event.. very serene spacious surrounding & fresh air.. top it up with an astonishing view of the Royal Selangor Golf Course & the KL skyline. - Taufik Sheikh

Spacious with ample car park making it easier for guests to attend functions. Great hospitality and prompt services too. Good job Cassa Detik Team will definitely recommend to my family and friends.- Farah Hisham





---------

Book now, call 017-680 1336 or 012-360 5416
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. Istimewa untuk pengunjung blog viral Makan Sedap, mahukan kupon diskaun untuk iftar di Cassa Detik? Tinggalkan no telefon atau email untuk saya hubungi :)

    ReplyDelete